Rydding

Hybelkaniner

Jeg har aldrig vært glad i å jakte, spesielt etter hybelkaniner. å vaske er meg en evig runddans. Mens en gjør reint på det ene rommet, fylles liksom bare de andre rommene opp med ting. (Det kan jo muligens være at jeg setter ting fra det rommet jeg rydder på, over i ett annet rom? hmmm) Og dagen etterpå når sola skinner ser en like mange «kaniner». Det det er noe med kaniner og at de blir mange!

Men ikveld har jeg brettet opp armene og satt igang på loftet.  Så nå er de andre rommene fylt opp med ting jeg skal ta vare på. Det var nå mange gode minner fra jentene var små. Nå kom Barbiedukkene og utstyr til dem, i en egen kasse. Servietter og glansbilder i en annen. Smålego og Duplo og andre ting som skal tas vare på ble sirlig lagt til side i egne kasser. Det var også mye som kunne kastes. Det var ikke alle Barbiedukkene som var like hele. de manglet både armer og bein stakkars.

Alt av gamle skolebøker jeg har tatt vare på?  Skjønner ikke hvorfor i all verden alt det rasket er spart på?? Gamle databøker som inneholdt Windows 95? Har ikke sett det programmet på noen av de computerne jeg bruker! Det ble faktisk en halv tilhenger med skrot og rot.

Minnebøker og karakterbøker er tatt vare på, samt andre gode minner. Så kan jeg sette meg ned en dag jeg har god tid for å se på dem.

Nå gir jeg meg på jakten etter hybelkaniner for idag, og heller fortsetter imorgen

Servietter

Servietter

Servietter

Servietter

 

Servietter

Servietter

Barbie

Barbiedukker

 

Legg igjen en kommentar

