Vi skal Flytte

Flytte!!

Vi skal flytte snart, og datoen til vi skal ha tømt og ryddet huset nærmer seg. Det er skummelt og selge huset en har bodd i hele sitt voksne liv. Vi skal overta barndomshjemmet mitt.23 år med rot som skal gåes igjennom og sorteres. Jeg har bestemt meg etter denne helgen at jeg ALDRI skal flytte igjen!

GamleHuset

Gamle huset

Det er jo selvfølgelig greit og få ryddet igjennom ting, men ser jo at minner henger med mye av det en har spart på, og da er det vanskelig og kvitte seg med ting. Men inntil nå er 5 hengerlass med søppel er gått til fyllingen. Jeg synes jeg har vært flink!

Vi er heldige og skal ikke flytte så langt. Så vi kan kjøre litt og litt, ned til det ‘nye’ huset. Men det skal jo være en nogenlunde logikk i hva man kan flytte med en gang, og hva man bør vente litt med.  Og det skal jeg si er ikke bare lett. Men litt etter litt blir huset tømt. Uten blomster på utsiden og møbler på innsiden blir det veldig kaldt og upersonlig. Håper de nye eierene får sjela tilbake til huset igjen.

kaffeplassen

kaffeplassen

Legg igjen en kommentar

