Hobby

Oppskrifter

Ikveld har jeg lest ukens Allers. Der var det noen søte, nydelige oppskrifter på babytøy. De skal arkiveres og tas frem ved en senere anledning.

Jeg har samlet på hekle – og babyoppskrifter nå i 20 år. Det begynner og bli en anselig samling. De skal tas frem fra eskene sine når jeg får laget ferdig hobbyrommet mitt. Det gleder jeg meg veldig til å få, slik at jeg slipper å rydde bort scrappingen min, hvis jeg holder på med ett prosjekt. Jeg kan også få litt oversikt over heklegarnet mitt.

 

Garntull

Jeg holder på å hekle dåpskjole til mitt første barnebarn som kommer i september. Målet er å bli ferdig innen dåpen, men nå har flyttingen gjort at jeg ikke får heklet på den (eller gjort noen andre hobbyer) Men når jeg bare får satt igang går det egentlig ganske fort. Eventuelt resultat blir lagt ut på blogg.

Dåpskjole

Påbegynt dåpskjole

2 thoughts on “Hobby

  1. Det var en fantastisk nydelig dåpkjole! Jeg har samfart nettet i flere timer for å finne oppskrifter på dåpkjoler, men har ikke funnet noen jeg liker, helt til jeg tilfeldigvis havnet her på siden din..:) Jeg er gravid i 4. mnd og har så innmari lyst til å hekle en dåpkjole til min førstefødte..:) Så jeg lurer på om du kunne være så snill å hjelpe meg med å finne ut hvor jeg kan få tak i oppskriften til denne dåpkjolen du hekler på..:)? Mvh. Merete.

  2. Skjønner godt at du samler på oppskrifter – det gjør jeg også🙂 Bare synd at samleriene tar sånn plass..

    Blir spennende å se den ferdig dåpskjolen. Lykke til med heklingen og ha en fin sommerkveld.

    Qehenne: Tusen takk. Bilde av kjolen blir lagt ut så snart den blir ferdig🙂

Legg igjen en kommentar

