Ut på Tur

En daglig tur er deilig, bare en forserer det største hinderet som er dørstokken.

Idag bestemte jeg meg for å gå ut med en gang etter jobb. Ikke sette meg ned, eller begynne på noe rydding. Pjusken hadde godt av en lengre tur enn det han har fått de siste dagene. Jeg fikk selskap av J, min eldste og hennes hund., Gizmo.

Fantebukta

Nydelig og godt og varmt var det. Hundene koste seg. Gizmo elsker høyt gress og fikk ordentlig boltret seg langs veien vi gikk. Pjusken går bare og lukter og snuser høyt og lavt. Jeg leste en plass at en kan korte ned gå-turene litt hvis hunden får stå i fred og snuse. De bruker masse energi da. Det tror jeg på!

Fantebukta

Det har regnet og vært sol de siste dagene, ett skikkelig blandet vær. Men når vi var ute kom sola for fullt. Nydelig turvær. Og masse lukter fra naturen. Blåbær og bringebær ble oppservert, samt ett vell av naturens blomster. Det er utrolig mange nydelige farger når en bare tar seg tid til å kikke seg litt rundt.

Villblomster

Legg igjen en kommentar

