Hobby

Hobbyting

Da har jeg vært en tur på den nye hobbybutikken. De hadde mye spennende. Og som vanlig når jeg kommer i en slik butikk vil jeg gjerne kjøpe alt! Veldig typisk!!

Jeg kjøpte noen få ting. Distress farger i grunnfargene, og noen maler til bokstaver. Kjøpte også en mal for å lage egne innpaknings esker. Det gleder jeg meg til å prøve å lage.

 

 

Eskemal

Distress

Bokstavmaler

Møtte også min eldste datter. Hun hadde med seg «mormors lille engel». Vi fikk oss en koselig stund på kafe. Og mormor var så heldig å få trille.

Legg igjen en kommentar

