Høsten er kommet

Høst

Nå er høsten tydelig kommet. Løvet begynner å bli gult og faller ned på bakken.er Hele naturen skifter farger til brunoransje. Høsten er faktisk en deilig tid. Alle årstider har foresten sin egen sjarm.

 Idag har det regnet «elefanter», Jeg var ute å gikk tur med Pjusken i en av de værste bøyene som kom. Men bare en har kledd seg godt gjør det jo absolutt ingenting.Pjusken var ikke så fornøyd. Han hater å bli våt i pelsen. Men han synes det er nydelig å komme inn å få tørket seg!  Torden rullet litt mens jeg var ute, men det var langt borte. Da er det helt greit…. Bare ikke det er rett over hodet på meg. Jeg er blitt flinkere med å akseptere tordenvær. Før var jeg livredd, nå er jeg bare redd når det blir veldig nærme.

lyn

Legg igjen en kommentar

