Tur

På kjente stier

På kjente stier

Hadde en deilig tur ut idag sammen med Pjusken. Min gamle nabo og jeg har i en årrekke byttet ukeblader. Jeg kjøper Allers, Se og Hør, og her & Nå. Hun kjøper Hjemmet, Norsk Ukeblad og Room 123. Hun tar vare på ting som interesserer henne, og jeg tar vare på ting som jeg samler på, blandt annet hekleoppskrifter. Det er en grei ordning som vi begge liker!  Så en gang i uken går jeg opp til henne med bladene. Idag tok vi turen gjennom lysløpa. Det er så fint i skogen nå.

Lysløpa

 

Høst

 

Trollskogen

Høstlyng

ikke mange tyttebær å se

 

Legg igjen en kommentar

