Dåpskjole

Dåpkjolen til Angel

…. er nesten ferdig. I hele sommer har jeg ikke tatt i noen former for hobbyer. Men nå er høsten her og jeg har kommet meg igang igjen.

Jeg har igjen de 4 siste blonderadene på bunnen av kjolen. Og ermene, men de går rimelig kjapt å hekle. Det som kommer til å ta tid er alle plassene som det skal en liten picotkant rundt. Håper at jeg får den ferdig til dåpen!

Nesten i mål

One thought on “Dåpskjole

  1. Gleder meg til å se når den er ferdig:)
    Håper virkelig den er ferdig til dåpen til Angel, men en racer hekler som mormor går vel det bra:D;)

Legg igjen en kommentar

