Hus

Mye som skal ryddes på

I helgen har vi brent masse på tomta til mamma og pappa. Det var endel impregnerte matrialer som gikk rett på bålet. Plast fra spikerpistolene, og emballasje. All glassfibervatten har vi sortert ut og den skal på søppla, sammen med jernbånd. Pjusken har vært med hele tiden… tålmodig gutt. Jeg startet på fredagen med å brenne, men skjønte jo fort at dette kunne ta lang tid. Litt mer fart ble det på brenninga når J kom hjem. Jeg er så fryktelig mye mer pinglete enn han når det gjelder å brenne.

Bålbrenning

Mens J brant holdt jeg og Pjusken oss litt på sidelinjen og koste oss med kaffe.

kaffekos

Med tanke på at snekkerene har bare vært her siden 6.10.2008, synes jeg de har kommet veldig langt på huset nå. De siste bildene tok jeg nå i helgen. Rørlegger og elektriker er ferdig med å legge rør, så nå skal de begynne å plateslå veggene inne. Det tar vel bare noen få timer i det tempoet de holder. Men mamma, det var nå en nusselig liten pipe da🙂

Legg igjen en kommentar

