Hobbyklubb

Eller bare en jentekveld…..

Forrige uke bestemte jeg meg for å invitere til hobby/jentekveld igjen. Nesten alle hadde mulighet til å komme og det er så koselig.Vi er en gjeng som har holdt sammen i noen år. Det begynte først at vi var gode kolleger, etterhvert fant vi ut at vi hadde felles interesser og dermed ble det til at vi lagde en hobbykveld hvor vi møtes med jevne mellomrom. Det er ikke bestandig at vi driver med hobbyting, men praten går om løst og fast.  Alle står for underholdningen her i jentegjengen,men A1 og R utmerker seg med stadig nye tolkninger av ord. Utrolig hva de får sagt, tårene trillet, smilebåndene fikk seg mange treningsøkter- helt stiv etterpå. Men er det ikke som de sier: «En god latter, forlenger livet.» Det er en god hobby å få ledd og kost seg litt sammen med venner! A2 har vondt i armene så hun bare slappet av, heldigvis var hun ikke syk i snakketøyet.

Jeg serverte meksikansk tomatsuppe med baguetter- det er snadder det og det tar ikke lang tid å lage. (Nam nam) Det er veldig greit å ha litt å bite i, da de fleste av oss har vært på jobb, og har bare rukket en snartur innom heimen før en skal på klubb.

MIn datter, J har fått dilla på å hekle luer, så hun hekler som en racer, 6 luer på 3 dager. (Kjempebra til å ikke kunne hekle noenting….. mor skryter!!! :-)) Så tantebarna hennes blir i skyene, for de får jo noen utrolig stilige og unike luer. Jeg lærte R å hekle litt nye masker. R mente jeg kunne heller lært henne å hekle lue, enn et litt mer komplisert mønster, tålmodigheten til R er vel ikke bestandig der🙂 Men skryt får hun også……

Det har vært en utrolig koselig kveld sammen med utrolige koselige venner. Jeg gleder meg allerede til vi skal til A neste gang.

Legg igjen en kommentar

