Uff da

…… en hel uke siden sist!

Trodde ikke det var så lenge siden jeg hadde skrevet her inne. Dagene flyr jammen forbi nesen min, uten at jeg henger med i svingene. Hva har jeg gjort denne uken? hmmm… Jeg har vasket tøy og ryddet i huset, Jeg har hatt besøk av J, som har heklet 8 luer nå og begynt på vognteppe…. stolt av henne!!! Jeg har gått tur med Pjusken hver dag. Jeg har sittet og ryddet på Pc’en, noe som jeg ennå ikke er ferdig med. Det tar laaang tid når en ikke har hatt noe system på grunn av mange brukere. (Jeg har fått min egen pc nå) Jeg har fått heklet på dåpskjolen igjen. Sto litt fast, så jeg måtte sitte litt for meg selv og lese oppskrift. Jeg er blitt ferdig med nok ett gjestehånkle. Jeg har vært barnevakt :-)… som bare er gøy! Jeg har vært på besøk og hatt mye besøk, så tiden strekker ikke til . Vi har vært i byen, og der var det full aktivitet. Det var Bondens Marked og frivillighetsdagen, og mye folk. Kjøpte ikke så mye, men investerte i nye heklenåler Harmony Wood og Prym.

Heklenåler

 Det har vært kaldt hele uken. Først i uken fikk vi litt snø, men det forsvant fort igjen. Men det har vært rimete om morgenen før sola får tatt tak Rimfrosten er fin der den legger seg.

Rim i oktober

Utpå dagen når sola tar tak, er det bare deilig i sola.

Angel

Ut på tur

Tørst etter turen

litt urter må til for å få god ånde

Legg igjen en kommentar

