Familien

Og hvor datt jeg av lasset??

Det virker som hele familien min har fått utdelt tegne-genet., men ikke jeg. Hvor ramlet jeg av på veien, mon tro? Både olderfar, bestefar,bestemor,min mor, min søster,og mine tanter er født med egenskapen. Jeg må vel inneha noen andre talenter, jeg har bare ikke funnet ut av det enda………

Kreative på mange måter er de også. Mamma har vært med å skrive 2 bøker, og utgir hvert år en lokal kalender maler ikoner og portrettmalerier. Min tante er utdannet som malerikonservator på Kunstakademiets skole i København, og har vært på Kronborg Slott i Helsingør som konservator, har hatt mange utstillinger i Danmark, hun maler også portretter.

malerierpage

det er her jeg kommer til kort!!!

Du kan finne flere malerier som Elsa Øiestad har malt på  http://www.oeiestad.dk/

Legg igjen en kommentar

