Hjelp jeg gruer meg

Dette var nok ikke lurt…..

Sitter her og koser meg med julemarsipan og julbrus. Hmmmm…… kanskje jeg ikke skal spise så mye alikevel? Jeg har time hos tannlegen i morgen, og jeg virkelig hater tannleger! Jeg har ett helt nevrotisk forhold til tannleger.Uff som jeg gruer meg!!!!

Håper bare at jeg ikke har hull i noen tenner. Da må jeg til med dobbelt dose bedøvelse og klapp på kinnet av tannlegedamen min. Heldigvis har jeg funnet en koselig tannlegedame som jeg går til. Hun har skrevet i papirene sine at jeg trenger masse trøst og beroligende ord for at jeg i det hele tatt stiller opp til timen.

Jeg har alltid vært veldig redd, helt siden første gangen jeg var hos skoletannlegen.Tror ikke han var så veldig glad i barn, som uffet seg og var redd. Bare lukten av tannlege, har fått meg til å snu i døra. Jeg har bitt tannlegen i fingrene, jeg har fått tabeletter før jeg har reist, jeg har byttet tannleger i fleng, spyttet mitt blir til seigt slim, nesa tetter seg sånn at jeg føler at jeg ikke får puste. Men nå de siste årene har jeg mannet meg opp, og gått frivillig. (Flink jente!)Med løfte om masse bedøvelse hvis jeg trenger det. (Det skulle jo bare mangle at jeg ikke får bedøvelse, det er jo jeg som betaler for den)

Og faktisk nå jeg tenker grundig over det, er jeg nokså sikker på at jeg overlever denne gangen også, tror jeg!

Legg igjen en kommentar

