Dagene flyr

…rett forbi nesen min

Hvor i all verden blir timene av?? Det er ikke mer enn at uka er startet, så er det jammen meg helg igjen. Hva har skjedd siden sist jeg skrev ett innlegg? Det skjer faktisk ikke så mye rundt meg for tiden, eller er det at det skjer alt for mye, slik at jeg ikke ser de små tingene? Det er siste innspurt før mamma og pappa flytter inn i det nye huset sitt. Det tror jeg nok blir greit for alle, både de og oss. Merker jo det at en er vant med sin egen hverdag, og at det er lenge siden jeg bodde sammen med mamma og pappa. Det er også siste innspurt på det andre huset. Derfor er jeg mye barnevakt for tiden. Men for all del det er bare koselig. Når jeg har Angel, skyver jeg alle andre ting til side.

Min eldste datter hadde sin hund på 1 år ute til omplassering. Når de fikk han var jo ikke planen at det ble ett barn og husbygging.Så de følte at de ikke fikk så  mye tid til han som de burde.Det var en dame i Akershus som hadde VELDIG lyst til å overta han. De leverte han på søndagen,kjørte 8 timer frem og tilbake. 6 timer etter  de hadde levert han, ringte dama og sa at hun angret seg! Enden på visa var at de reiste samme 8 timene og hentet han! Glad at hun ringte tilbake til de slik at de fikk hentet han igjen. Den dama håper jeg aldri får seg hund! Der og da bestemte de seg for at han ALDRI skulle omplasseres igjen.

gizmopage1

Gizmo

I helgene blir det ikke noe blogging. De er litt «hellig» for meg, Jeg har en mann som pendler, og når han kommer hjem i helgene, prøver jeg å ta «fri» fra alt, slik at vi kan kose oss sammen. Noen daglige ting må jo bare fortsettes i helgene også. Pjusken må ha sine daglige turer.

I kveld har jeg Angel, hun har lagt seg for natta nå, så da får jeg tid til å skrive littebittegranne.

Legg igjen en kommentar

