Det var nok ikke meningen….

….at jeg skulle publisere det innlegget.

Jeg har skrevet innlegg som jeg hadde tenkt å publisere. Men når jeg skulle finne tilbake til det jeg hadde skrevet, var alt borte vekk. Aner ikke hvor det har havnet.? Nå er det bare overskriften som ligger igjen her som en kladd. Det var nok ikke ment for alle til å lese. Da ble jeg både frustrert og irritert. Det ble sånn at jeg ikke «gadd» å inn på bloggen på noen dager. Men jeg har hygget meg med andre bloggers sider. Det er så utrolig mye bra som skrives, at jeg føler at min blogg blir bare tam og platt. Men kommer nok fortsatt til å skrive litt på siden min. Om ikke annet er det gøy å lese om noen år.

Legg igjen en kommentar

