Nå er det like før

Flyttetid

Møbler, klær, servise,glasser, kopper og kar går i rene skytteltrafikken her om dagen. Både min datter  og hennes samboer, samt min mor og min far flytter inn i sine respektive hus. HURRA!!
hus20081216

ting begynner å falle på plass

Det vil si at til helgen kan vi endelig begynne med å få på plass våre egne ting i huset vårt. Håper bare at vi blir ferdige før jul med våres hus. Det har blitt mye tråkking frem og tilbake, noe huset vårt bærer preg av. Gleder meg faktisk til å «dukke» ned i vaskebøtta! Og det er ikke favoritt sysselen min å vaske, men nå ser jeg faktisk frem til det. Gleder meg til å få på plass VÅRE møbler og alt som har vært lagret frem til nå.

angelpage

Bilder nå igjen??

Mens jeg var på jobb igår, ringte J og spurte om jeg kunne være barnevakt for lille Angel på ettermiddagen. Jeg måtte svare som  sant var at jeg ble nødt til å komme meg hjem før jeg kunne svare bekreftende på det. Jeg hadde hørt noen rykter om at Ma og Pa hadde flyttet møbler hele dagen, så jeg visst ikke hva som ventet meg da jeg kom hjem. Men det så nå greit ut når jeg kom hjem, så Angel kom klokken 5. Vi koste oss helt frem til hun gikk å la seg for kvelden. Når hun hadde lagt seg, begynte  jeg å skru sammen TV benken vår. Det som var litt kjedelig var at noen av delene var merket med annen bokstav enn det som stod på bruksanvisningen. Så starten var litt treg å komme igang med. Men så fort jeg fant ut av hvilken del som skulle være begynnelsen gikk det i grunnen veldig raskt. Og jeg er fornøyd med resultatet.

tvbenk1

Monter... det er meg det

 

commander

Tv benken

One thought on “Nå er det like før

  1. Hei…
    Søte bilder av Angel, kan du brenne ut bildene og de som dere, bestefar og sis tok den søndagen??

    Klemmer fra J og Angel

    PS: Du glemte jo å skrive at jeg skrudde sammen skuffene:P;)

Legg igjen en kommentar

