Det daglige

Tur med Pjusken

Jeg og Pjusken må ha våres daglige dose med tur. Eller det vil si som oftest er det Pjusken som gjør at jeg i det hele tatt kommer meg over den «store» dørstokken.  Det var allerede mørkt når jeg tok på han selen. Dyttet inn ørepluggene til Mp3 spilleren som jeg har fullt opp med litt musikk med fart i. Når musikken toner ut i ørene, så blir det ikke så vanskelig å legge ut på en litt lengre tur en det jeg først hadde tenkt. Det var deilig og friskt ute. Skyene fartet godt avsted, men små gløtt av månen tittet frem innimellom. Det ble faktisk en halvtimes tur i kveld også.

Takk for turen Pjusken!

pc140006

Pjusken

Legg igjen en kommentar

