Husvask

er noe av det kjedligste jeg vet.

Idag hadde jeg bestemt meg. Hybelkaninene skulle ut av huset. Jeg hadde bestemt at jeg skulle vaske tre rom veldig godt. For deretter og slappe av foran Pc og blogg. Ikke før jeg hadde tappet i vann i bøtta, og kommet litt igang, kom første besøket. Litt kaffe og og litt småprat.var jeg igang igjen. Fikk vel vasket ferdig ett rom, så var det besøk igjen. Det er veldig koselig med besøk altså…… Og jeg tar gjerne de pausene med kaffe.

vaskpage

Skurekjerringas remedier

 

Men det er som alle mine, visste at jeg vasket idag. Melllom besøk og vask har telefonen nesten ikke stått stille…. men tre rom er nyvasket. Tøy er hengt opp til tørk. Og nå skal resten av kvelden bare nytes…..

 

pyntpage
Legg igjen en kommentar

