Onkel Reisende Mac

En liten snodig figur

Onkel Reisende Mac kommer til å skrive litt reisebrev på bloggen min fremover. Nå er han på tur i Thailand. Han reiste igår ettermiddag, sammen med sin matmor og matfar. Han er en reisevant kar, tredje turen som han er med på til Thailand. Han kommer til å skrive litt om hvordan han synes det er å reise litt i den store verden sett med hans øyne.

Red anm: Onkel Reisende Mac ble laget på en av våre hobbykvelder… nusselig liten kar

mac1page
Kjøben

 

MMS  melding 12.01.09

» Hallo der. Da sitter jeg her og venter på flyet videre fra Kjøben til Bankok. Menneskene her drikker øl av veldig store glass.Så jeg må passe meg for å ikke falle oppi glasset!»
hilsen Onkel Reisende Mac
 
 
TXTmelding 13.01.09
 
Da var jeg ankommet Bankok!
hilsen Onkel Reisende Mac
Legg igjen en kommentar

