å skrive…

er ikke så lett bestandig

Veldig ofte når jeg setter meg for å skrive i bloggen min, har jeg mange tanker og ideer om hva jeg skal skrive om. Men veldig ofte blir bare ordene igjen i hodet mitt. Det er ikke alt som jeg klarer å få ned her. Veldig mange ganger når jeg sitter foran pc’en for å skrive, havner jeg istedet på andre blogger. Der blir jeg værende for jeg synes at det er så utrolig mange fine og gode blogger som fenger min interesse.  Alle andre skriver jo så bra! I kveld har det vært en av de dagene hvor det ikke har vært gjort så mye annet enn å kose meg som gjest hos andre bloggere.

Så skal en jo lese igjennom siste nytt på lokalavisen, vg og dagbladet, ha med seg været. Du verden hvor mange ganger en finner på masse annet enn å blogge.

Nå skal jeg ta med meg strikketøyet og se på «frustrerte fruer»…………………

Legg igjen en kommentar

