Det kommer seg

Bedre idag…

Idag har hodet sittet litt mer på den rette plassen sin. Så jeg har fått gjort noen små huslige syssler, som å brette tøy, henge opp tøy, tømme søppel og vasket litt. Det gjør seg liksom ikke av seg selv, det er nok bare en ønskedrøm. 

Det har også snødd litt idag, så trappa er måkt, samt litt vei bort til vedboden. Nå er veden hentet inn og jeg fyrer i begge ovnene. Merkelig vær i dag egentlig- Når jeg reiste på jobb var det 4 kalde grader og regn!! Skjønn det de som kan? 

Er innom YR.NO og kikker stadig vekk. Og det forandrer seg hele tiden. Tror den beste værmeldingen får du nå en kikker ut gjennom vinduet.

vc3a6r

Denne ønsker jeg meg. Mine foreldre har den hengende på veggen hjemme hos dem, jeg kunne også godt tenke meg å ha en slik en.

 

vc3a6rstation

Værstasjon

 

Enten det eller en Arendals gradestokk. Synes den også er stilig. med sine sære uttrykk om været.

 

tempen

Dialekttempen

 

Legg igjen en kommentar

