Honningsvågrevyen

Brøyter videre! 10 år med egne tenner(stort sett)

bilett

Billettene er klare før avgang

Lørdags kvelden var vi og så Honningsvågrevyen. En herlig gjeng som skøyer og lager ablegøyer. Første gang jeg hørte om de var i 2001. Vi har kjøpt endel DVD med de, men det er litt ekstra spesielt og se de i virkligheten. Dette er andre gangen jeg har vært og sett dem live.

vi-brc3b8yter-videre

Honningsvågsrevyen

honning

Finn Arild Selnes og Frank Arne Olsen og Stein Arild Olaussen

Revyen var i Arendal Kulturhus, og det var ikke mange ledige seter. Stemningen var kjempegod fra første sekund. Hele revyen var ett stort flir fra begynnelse til slutt. Jubileumsforestillingen var veldig mye musikk/sang og kanskje ikke så mye av sketsjene som jeg liker veldig godt. Favorittskikkelsene er Arnt Hjalmar og Kongen. Men bevares jeg fikk meg en veldig god latter og en veldig hyggelig kveld.

honningpage

Honningsvågsrevyen

Legg igjen en kommentar

