Reparere

Ikke alt går på skinner

Jeg var ute i verkstedet idag for å fortsette å lære litt mer om innramming. Holdt på å bygge opp en ramme og fikk 3 av listene på plass. Når jeg skulle sette på den siste listen, skar maskinen med hjørnestifter seg. Det var for lite hydralikkolje på. Jeg og han far sjøl skrudde, og fikk på ny olje. Det vi knotet litt med var å få spendt en av fjørene. Det beste var at vi var ganske enige igjennom hele prosessen. Synes vi var flinke jeg.

Jeg må nok ha en ny tur ut i verkstedet i morgen for å få rammen min ferdig.

oljepage

fikse og reparere

 

Legg igjen en kommentar

