Søndagen

Ble bare brukt til avslappning…

Idag fikk jeg sove lenge og klokken var kvart på 10 før jeg sto opp. Ikke noe stress på morgenkvisten. Bare nyte kaffekoppen iført joggedress. Ingen plikter som kalte på oss. Fikk lest meg gjennom nyheter og spist frokost. Deilig. Jeg elsker sånne late morgener. Det var ikke påskevær idag, men snøen drysset som melis. Det var ikke så mye snø og det var nesten som solen brøt igjennom skylaget, men klarte det ikke helt.

sol

 

Det er godt ute når det snør også, ikke var det for kaldt heller. Vi kledde oss og gikk en god tur sammen med mine foreldre.

togen

 I kveld har jeg og C sittet og hørt på musikk, og vi fant en som passer veldig godt. Det er egentlig Jokke og Valentinerene som synger den, men C hadde en versjon med Ingrid Olava som er veldig fin.

 

Ingrid Olava
Her Kommer Vinteren

Er du av typen som aldri blir brun,
Og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det?
Blir du ansett som en kjedelig kujon,
Fordi du stort sett ikke gidder å bade?
Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk?
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn

Er du av typen som liker å sitte,
Sitte inne å pimpe når sola skinner?
Er du av typen som er svak for sport,
Men bare på skjermer og bare når vi vinner?
Da har du problemer ifølge peanøtthjerneforbundet
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn

Folkens jeg kommer med nyheter
Jeg må få be om absolutt stillhet
Ventetida er over
Det kommer til å falle snø I natt

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

Er du av typen som lar deg irritere,
Av folk som alltid skal imponere?
Har du et kjøleskap,
Ja, har du en TV,
Ja, da har du alt som du trenger for å leve

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få

Legg igjen en kommentar

