Jada jeg skulle bare

ha skrevet mer de siste dagene.

Men jeg har ikke vært helt i slaget. Jeg har ikke hatt overskudd til noe mer enn å  gjøre det helt dagligdagse tingene. Det har gått litt i ett, og det ha vært mye å gjøre på jobben.Da har ikke tankene vært helt med på bloggen. Fredagen gikk jeg og la meg tidlig.Og etter en helg fri og jeg har fått sovet lenge  om morgenen, så er tankene litt mere samlet.

Har vært en tur i Oslo på jobb. Etter møtet i Oslo var over, møtte jeg min bedre halvdel. Vi hadde planlagt en tur på Ikea for å se etter bokhyller og se om det var noe andre småting. Det er alltid spennende for meg og være på Ikea. Det er fire timer til Ikea fra her jeg bor, og da er det ikke så ofte jeg er der. Og når jeg først er der skal alle hyller og avdelinger saumfares. Når vi kom inn var det kjempetilbud på hyller(190kr stk)! Litt på lykke og fromme kjøpte vi tre stk, og håpte at vi fikk de inn i bilen. Heldigvis gikk det akkurat, men det ble ikke rom for å handle så mange andre ting. Noe lommeboken min sikkert er glad for!

ikea

Jeg handlet nytt sengetøy og noen adeles nusselige gasskluter til lille Angel. Og noen småting til huset som vi synes vi trengte.

 

EXPEDIT Bokhylle

bok

Lørdagen kom det masse snø her, og han far sjøl var ute og fikk måket tunet. Imens han gjorde det, fikk jeg  ryddet i vedboden. Vi måtte ha litt ekstra plass der inne, og da var det greit og få stablet veden.

snc3b8page

Vi var i byen etterpå og spiste på BigHorn. Vi hadde egentlig tenkt å spise på Egon, men der hadde de delt ut lunsjbonger, så det var ikke en plass å oppdrive.

bighornpage

tatt med mobilkamera

 

Legg igjen en kommentar

