Deilig

start på uken

På vei hjem fra jobb tenkte på rekkefølgen på jobbene som ventet meg når jeg kom hjem. Først starte en recovery prosess på «Mybook» som gikk helt i frø i går kveld. Ergelig, for der hadde jeg lagret mange bilder og ting jeg ville ta vare på. Så skulle jeg gå en tur med Pjusken, for  å begynne på regngjøring etter det.

J står i tunet med både Gizmo og Pjusken. Akkurat kommet hjem fra langtur med hundene. Kjempe tenkte jeg, en ting mindre å gjør. Når jeg kommer inn døra, ser jeg at det ligger ett annet teppe på i gulvet i gangen, enn det som lå der når jeg reiste på jobb. Jo da hadde min gode mor vært der fordi de hadde huset sitt fullt med snekkere, og malere. Da hadde hun «rømt» derfra og opp til meg…… og gjort reint huset for meg. Endelig inne … hmmm det lukter jo kjempegodt her også. Ikke bare reint, men det lukter mat. Jeg hører fra kjøkkenet at «maten er klar». Da har C laget middag og kaffe til meg. Hvilke skjønne unger vi har!

Vet ikke hvilken dag det er i dag, ikke har jeg geburtsdag eller noen andre former for jubileum. Men det er helt sikkert Det var MIN dag idag…..

Legg igjen en kommentar

