Western Digital -MyBook

eller kanskje My(lost)Book…

Grrr jeg er rimelig frustrert. Produktbilde for Western Digital My Book Premium Edition 500 GB

Jeg har hatt MyBook (500GB) omtrent ett år.I forgårs klarte jeg ikke å få kontakt med min eksterne harddisk. Den var, og er borte vekk. Den lyser, og høres ut som den starter opp hardisken… men så er det slutt. Den er bare helt uintressert i å virke. Pc min finner den ikke, jobb PCen min finner den ikke, heller ikke andre pc’er jeg har testet den på liker den. Recovery virker heller ikke.

Og selvfølgelig bruker en ekstern harddisk til å ta vare på ting en er redd for!………… Sammenbruddet er nært forestående!!

Har vært kjempegod til å ta backup, som selvfølgelig er lagt på den eksterne disken…..Jeg hadde mange bilder på den og mange dokumenter. Noen som er helt uerstattelig.

Leser på nettet at det er utrolig mange som har hatt problemer med WD. Det blir i hvert fall den siste jeg kjøper.

Hvis det er noen som har gode råd og tips til hvordan jeg skal få filene mine tilbake må dere gjerne gi meg tips. Alle mottas med TAKK.

Legg igjen en kommentar

