My «borte vekk» book

Den finnes ikke mer

Har klart og hente ut noen bilder fra den «#@#» mybook’en. Men nå er den borte vekk fra min datamaskin.Jeg ser den i enhetsbehandling og kan fjerne den med trygg fjerning av maskinvare, men ikke i utforsker eller under min data. Klarer heller ikke å få initialisert den. Klarer ikke helt og løsrive meg fra problemet heller. Det går ut over bloggingen min, men håper jeg er tilgitt.

Må vel etterhvert bare  innse at dataene er mistet…….

Legg igjen en kommentar

