Bikkjelurven

tok en Houdini

Pjusken og jeg pleier alltid å ut en liten tur på morgenen. Da pleier han å bare tuste rundt på plenen og gjøre seg ferdig fort med morgentoalettet. Så vil han gjerne inn igjen for å få skjønnhetssøvnen sin.

pogp

Men ikke i dag. Nei det var vel ett eller annet fruentimmer som gjorde at han mistet hodet, For plutselig var han borte vekk. Vi hadde besøk av to hundefrøkner her om dagen, og jeg trodde kanskje han hadde tatt turen opp til de.

 pogp1

Jeg satte meg i bilen og kjørte oppover, men ingen Pjusken var å se. Hmmm… hvor i alle dager skulle jeg fortsette letingen? Jeg tenkte at  jeg fikk kjøre den ruta som vi pleier å gå. Når jeg kom ut til der gamle E18 har gått fikk jeg øye på han. Han gikk heldigvis på gang- og sykkelstien, men det var mange biler på veien. Med hjertet i halsen kjørte jeg opp på siden av han. Heldigvis stanset han med en gang, og jeg tror faktisk at han skjønte han hadde gjort noe galt, for han hoppet rett opp i fanget til meg. Jeg fikk han trygt hjem sånn at jeg fikk reist på jobb.

3 thoughts on “Bikkjelurven

  1. Hei og velkommen til meg:-) Hyggelig at du likte bloggen min. Jeg er faktisk innom din blogg og leser den ofte. Og må bare si at du har en trivelig blogg som jeg koser meg med å lese.

Legg igjen en kommentar

