Rydding

på det nært forestående hobbyrommet

 

I ettermiddag har jeg holdt på med å rydde det som skal bli mitt hobbyrom.

rompage

Det tar tid. For det første har min mor og far hatt endel møbler og ting stående til lagring der inne. Men nå er de ferdig med 2. etasje på huset, og de har begynt flyttingen over. For det andre har jeg bare «slengt» hobbytingene mine i kasser når vi flyttet. De skal ryddes i slik at jeg får litt system på tingene. Det tar også litt tid. Det er mye som skal kastes og mye som skal sorteres. Fytti grisen hvor mye rart en tar vare på!  I går ettermiddag skrudde jeg sammen 3 hyller som skal brukes der inne. Det var rimelig tungt og jeg merker det i håndflatene i dag. Men det skal bli veldig godt å få det ferdig, og da betyr ikke litt såre hender noen ting.

(Vi var i grunnen veldig heldig når vi kjøpte hyllene på Ikea 195 kroner for en hylle.)

hyllepage

Legg igjen en kommentar

