Familiekveld

på hobbyrommet

Begynner å få det sånn nogenlunde slik jeg vil ha det på hobbyrommet mitt. Det gjenstår enda mye rydding og kasting før jeg kan si at jeg er ferdig. Men jeg trives veldig godt med sånn jeg har fått det til nå. I går når jeg satt her inne fikk jeg besøk av C. Hun leste til norsktentamen. Veldig trivelig, ikke det at vi pratet så mye sammen , fordi C leste, men bare det å ha selskapet hennes var kjekt.. Det tok ikke lange tiden før vi fikk selskap av hund og katt.

chpage

I dag har jeg kost meg å hengt opp bilder av Hilda på veggen her inne. Det er bare printede bilder, så det går fort an å skifte de ut når en blir litt lei av de.

hildapage

4 thoughts on “Familiekveld

  1. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen🙂 Så utrolig koselig å komme inn på bloggen din. Skikkelig koselig velkomsthilsen🙂

    Så stilige de bilde du har på veggen er, disse har jeg ikke sett før.

    Deilig med hobbyrom, det har jeg ikke ennå, men håper å få det om ikke så mange år, da vi har planer om å bygge ut litt🙂

    Ha en super helg (snart helg :))

  2. Hei
    Bildene er funnet mange forskjellige steder på nettet, så det er litt vanskelig å gi deg noen linker.
    Jeg gikk inn på Google.com og bilde søk. Søkte etter Duane Bryers.

    Lykke til med din fangst av Hilda

  3. Hvor er det gode billeder du har af Hilda. Jeg er nysgerri på hvor du har «fundet» disse dejlige print. Vil du røbe det – så bli’r jeg vældig glad og fornøjet ☺

    Mange hilsner
    Kate

Legg igjen en kommentar

