En rolig kveld

etter jeg har ryddet og vasket.

Jeg har hatt besøk av mitt lille sjarmtroll Angel og mammaen hennes. Angel har begynt å krabbe, eller det vil si at hun ikke klarer å løfte magen helt enda, men gjett om hun kommer seg frem.Pappaen til Angel er reist på tur, så jeg fant ut at vi måtte ha noe godt å spise.Vi bestilte oss kinamat. Det smakte fortreffelig idag.

angel1

Nå er det veldig stille i huset. C har gått å lagt seg. Alle dyrene har lagt seg. Det er Fredelig og stille. C var  sliten idag. Det var russekro i går kveld og hun var hjemme lenge etter at jeg hadde lagt meg. Hørte hun kom, men orket rett og slett ikke se på klokken.

Jeg har lest meg igjennom bloggene jeg følger med på og kost meg med nye blogger som har fenget min interesse. Nå hyler sengen på meg hører jeg, og den skal snart få svar.

I morgen venter en ny dag og familien blir igjen samlet.

Legg igjen en kommentar

