Minnebok

fra jeg var liten

minne

Min mor holder på å rydde i alle sine ting. I en av kassene fant vi de gamle minnebøkene mine. Satt og kikket igjennom de. Mange koselige minner, venner og venninner som har skrevet.

Fikk litt aha opplevelser, for jeg må ærlig innrømme at det var noen der som jeg ikke hadde husket igjen hvis jeg hadde bare tenkt meg om

.minne3

minne2

Men når navnet dukket opp i boken, klarte jeg å huske både navn og ansikt. Det er mange av de jeg ikke har sett siden jeg gikk ut av skolen. Hva har skjedd med de mon tro?

Det var med den beste skjønnskrift skrevet minner. Glitter var også endel av minnene, og rim som gikk på kryss og tvers. Populært var også innbrettet hjørne, som man hadde skrevet en liten hilsen.

minne4

minne5

Ser at minneboka er ganske slitt nå. Men den skal legges sammen med karakterboka fra 1 klasse og oppbevares enda i mange år.

minne-1

Legg igjen en kommentar

