Migrene

er noe dritt

Det er ikke rart at bloggingen min har gått tregt i det siste. I 1 ½ uke nå har jeg vært plaget av migrene. Det er tungt å ha det slik. Hjernen er tung og sløv, og har ikke helt hengt med. Synet går det også utover, da jeg får synsforstyrrelse. Så pc er ikke det beste og sitte foran. I hvert fall ikke etter en hel dag på kontoret, der jeg bruker pc som arbeidsverktøy.

Det som er så merkelig, er at jeg ikke spiser noe som er nytt for meg. Og ikke har jeg gjort noe som skulle tilsi at jeg blir stresset, slik at migrene kommer snikende. Men jeg regner med at det meste snart er over for denne gangen. En ting er i hvert fall sikkert ….. Det går over til jul!

Legg igjen en kommentar

