På tur

til Oslo

I går var jeg på ett møte i Oslo. Jeg hadde med meg kameraet, klar til å ta mange bilder. Opp klokken 1/2 5. En lang kjøretur innover på 4 1/2 time. Litt nervøs for å rote meg inn i Oslo med bil, men tenk det gikk faktisk veldig greit. Fant frem til der jeg skulle være om enn litt svett i hendene og litt skjelven i beina. Det er ikke som å kjøre på landet, nei. Når møtet var ferdig, måtte jeg bare innom Ikea en tur pluss Sandvika senteret. Var innom søstrene Grene,  men her ble jeg faktisk litt skuffet.Utvalget var på langt nær så spennende som i Danmark. Jeg var også innom butikken der en kan lage sin egen bamse.Når Angel blir litt større skal vi inn der slik at hun kan lage seg sin egen bamse! Tenk så tok jeg ikke ett eneste bilde.

Legg igjen en kommentar

