sommerspor

Nå vil jeg kose meg med sommeren og alt som hører med den.

Jeg kommer nok innom med et innlegg dann og vann. Men først og fremst vil jeg kose meg sammen med familien. Ønsker dere en riktig god sommer !

Se videre under dette for nye innlegg

28062009101

09052009182

One thought on “

  1. Hejsa Kirsten

    Ønsker dere rigtig god ferie og gleder mig til å læse om den enten her eller på face 😉
    Jeg har åbnet min blog midlertig, til jeg finder ud hvad jeg vil med den.

    Klemz Catherine

Legg igjen en kommentar

