qeheader1

2 thoughts on “

  1. Hei min gode venn og «kollega» 😉
    Jeg finner ikke utav hvordan jeg skal kommentere hvert enkelt innlegg, men som du vet så er jeg rimelig fersk på det hele! Men synes siden din er fantastisk! Masse morsomt lesestoff!!:D
    Ha en fortsatt fin helg! Hils Jan!

  2. Tenk at du har vært med på hele første runde, akkurat som jeg, og jeg aldri har vært innom deg før. Det er ganske rart! Det skal det bli en forandring på. Har sett litt her og sett mye fint. det fineste jeg så var «mormors gullklump»!
    Jeg må ikke glemme å si at det med Avisen Agderposten var lurt! Flott a – valg! takk for at du kom innom meg pg skrev en hilsen. Ha det godt.
    -Margit-

Legg igjen en kommentar

