ABC

i ord og bilder

abc-i-ord-og-bilder

Z for Zalo, Zappa,Zapp,ZumZum og Zero

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive om Zero( Ingenting). Trodde jeg ikke rakk å få til ett innlegg i ABC i ord og bilder denne uken. Men så satt jeg i bilen når jeg kjørte hjemover på søndagen. Det mest vanligste vi bruker i hverdagen, og som en ikke tenker så mye over er jo Zalo’en. Hvem kjenner vel ikke til den?

zalo

Zapp: Deilig syntetisk appelsinsaft som fantes i min barndom(Bilde er litt vanskelig)

Zappa: Hvem husker vel ikke slageren med Bobby Brown

En annen ting som begynner på Z er restauranten ZumZum på Rhodos. Hvis du noen gang skal til Rhodos, vil jeg sterkt anbefale ZumZum. Veldig god mat og utrolig koselig betjening.

2 thoughts on “ABC

  1. Zalo er jo en sikker vinner her på denne bokstaven. Det er faktisk det oppvaskmiddelet jeg liker best, men jeg vet ikke om det er det beste da. Har sikkert med gammel vane å gjøre:)

    Zorry for zent bezøk!
    Jeg har hatt noen travle dager og har måtte la besøksrunden ligge på vent. Men jeg vil jo gjerne besøke alle som er med i hver omgang da.

  2. Petunia, du må ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke rekker innom oss som er med på utfordringen din. Men det er veldig hyggelig at du stikker innom i ny og ne. Ha en strålende uke🙂

Legg igjen en kommentar

