Sopptur

kantarell og piggsopp

I helgen har vi hjulpet svigemor med loppemarked, og vært på sopptur .  Loppemarkedet skulle være på lørdagen, så vi reiste til henne på fredagen. Det var mye som skulle gjøres istand og ryddes før lørdagen. Loppemarkedet ble en stor sukksess. Og jeg reiste hjem med moen nye funn. Blant annet en kommode med marmortopp. Den skal lutes ned og muligens males igjen. Vi får se hvordan treverket er.

Soppturen var på søndagen, og jeg tror aldri jeg har sett så mye sopp på en gang. Det ble 3 store kurver fulle av sopp på en liten time. Her kommer en liten smakebit.

sopp008sopp007sopp006sopp005sopp002sopp001sopp009

One thought on “Sopptur

  1. Godmorgen, bliver slet ikke misundelig. wow, flotte billeder🙂 Tror også jeg vil på sopp tur, hvis vejret er ok til weekenden. En god bustur og jeg er i skoven.

    Og så kan måske også få lidt flere materialer til min høst krans🙂

    Fortsat god tirsdag, Kirsten

Legg igjen en kommentar

