ABC

i ord og bilder

abc-i-ord-og-bilder

 

 

 

Først og fremst en liten hyllest til Petunia for måten hun har fulgt oss, og at hun i det hele tatt begynte med ABC – i ord og bilder. Tusen takk Petunia. Jeg er så glad at jeg fant bloggen hennes en god stund før hun videreførte Mrs. Nesbitts ABC Wednesday.

Petunia sier på abctema at det blir en runde med boktavoppgaver allerede fredag 25 september. Det er kjempeartig, så kom igjen og bli med.

 

Å for årgang

 

Åhhh ….. jeg blir helt henrykt når jeg snubler over sånne motiv fra en svunnen tid.

 Årene går fort, og det vi opplever idag og tar vare på, blir kanskje en gang i fremtiden, noe som andre blir helt betatt av.

Årgang010

Årgang007 

Årgang002

Årgang003

Årgang001

Årgang004

Årgang005

Årgang006

 Årgang009

Årgang008

10 thoughts on “ABC

  1. Tusen takk for koselig kommentarer. Det er ikke slik at jeg har huset fullt av sånne ting, men jeg synes at det blir så utrolig flotte bilder.

    Takker så mye for følget på runde 1 av ABC i ord og bilder. Jeg kommer også til å følge runde 2….. og vet at det er mange blogger som jeg kommer fortsatt til å følge viderer

  2. Så flotte motiv da! Jeg erig om at du var heldig som snublet over dette. Ikke bare er det mye fint, men det blir bra bilder av deg også! Kjempefint!
    Takk for alle rosende ord! Men jeg må vende rosen tilbake til dere. Det hadde ikke blitt det samme uten dere! Takk for denne runden!

  3. Som du sier så finner noen ut at ting fra en litt annen tid og sted er et » funn» og syns slike ting er fint å ha og morsomt ikke minst. Personlig så er slike ting du viser frem her «skrap» i mine øyne…men som du vet..smaken er som baken – delt !

    Uansett så velger vi hva man liker/ikke liker..
    og det hadde jo vært kjedelig om alle likte det samme..så ut like, var like i personlighet osv..

    Hver årgang/tid har sin sjarm…
    Jeg liker sommertiden…bare sååå synd at den går så utrolig fort over hver eneste år…

    God helg🙂

Legg igjen en kommentar

