Siste

sommerhilsen

Jeg og Angel var ute å trillet tur. Vi fant en liten blomst, som blir den siste av villblomstene for året tenker jeg.

God høst!

p_1600_1200_71A665C0-AC68-42E4-88B2-B3A77E82FCBD.jpeg

One thought on “Siste

  1. Hei.
    Tusen takk for hilsen i bloggen min, det var koselig. Jeg er enig med deg at det kan være skummelt med alt dill-dallet som vi pynter rundt stearinlys, her må vi være obs – obs! Jeg har også opplevet brann i huset en gang og vår brann startet i varmtvannsberederen. Tror det beste vi kan gjøre er å være føre var og ha respekt for ild om enn «bare» i et stearinlys. Ellers synes jeg vi skal kose oss som best vi kan.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld. Klem fra Jannicke

Legg igjen en kommentar

