Jentene samles

til jentekveld

Vi hadde samlet oss igjen på en heller grå trist ettermiddag. Målet denne kvelden var at vi skulle alle prøve å lage noe. Så jeg saumfarte nettet og havnet på en god side som jeg hentet ideen fra.  Tok med meg alt jeg trengte av ingredienser og satte farten opp til J som vi skulle være hos denne kvelden. Framgangsmåten og ideen fikk jeg fra denne siden.

jente001

Men også hekling og strikking var en av sysslene denne kvelden. R holder på å lage babyteppe, og det må hun skyndte seg med å få ferdig. Terminen er allerene denne uken. Jeg holder på å strikke håndkle, og hekle en duk. Begge tingene har jeg bare avslutningen igjen på før de er ferdig.

jente007

 jente006

Mye latter og prat som vanlig. Fikk servert deilig grønnsaksdipp. Og de 3 gravide som har dilla på isbiter for tiden, fikk en skål med dette🙂 Og så var det masse deilig sjokolade, men det var grønnsakene som fikk mest oppmerksomhet.

I og med at J er utdannet hudpleier, fikk de som trengte det farging av vipper og bryn, andre ville nappe for å få finere bryn.

jente002

jente005

jente004

jente009

jente008

jente003

One thought on “Jentene samles

  1. Ååå ni ser ut att ha haft det väldigt trevlig hade varit trevligt att ha varit med.

    80-tals bildern är det jag i mitten och det är en jacka jag spratat från 1987 då jag köpte den i London. MB

Legg igjen en kommentar

