Deilig

koser meg i høstmørket

Fyrer litt i ovnen, for å få den gode varmen som bare vedfyring kan gi. Har tent levende lys. Bikkja ligger ved siden av beina mine og snorker!

Sitter og surfer på blogger. Det er så gildt med Fotomorro, ABC iord og bilder, Mandagstema og Fotoverden, de bringer meg ut i verden til ukjente koslige blogger. all honnør til personene som står bak disse. Både fordi de er så kreative og for at de følger opp alle som er med på utfordringene.

blog

One thought on “Deilig

  1. Åhh du har så rett! Ovnsfyring er ovnsfyring. Knatring og knaking er herlige slappe-av-og kose-meg-lyder. Har nettopp kommet hjem fra hytta så jeg har det friskt i erindringen.
    Begynte selv å blogge for et par år siden, og jeg elsker det! Synd man har litt for lite tid noen ganger.
    Ha en fin uke!

Legg igjen en kommentar

