Date

med vaskefilla og bøtta ikveld

 

 

dateDSC_8996dateDSC_8997

Denne «daten» er det verste jeg egentlig gjør. Så veldig ofte må jeg handle meg noe nye vaskemidler eller en blomst, for å finne noen glede med dette. Men idag gikk det uten å handle inn noe som helst. Måtte bare manne meg opp skikkelig før jeg gikk fra jobb idag. Og det var jammen på tide at jeg fikk gjort det. Men nå skinner det fra hver en krok på badet. OG det er egentlig veldig deilig når en er ferdig, og kan sette seg ned med god samvittighet.

Så nå skal jeg se «The Mentalist» og bare slappe av.

Legg igjen en kommentar

