Får jeg presentere

Snekker Andersen

Vi er plutselig blitt eier av en liten kattunge. Den kom «rekende på en fjøl» til oss i forrige uke. Kjæresten til min yngste datter jobber på Byggeriet, og i forrige uke kom de over denne karen i en av jobbens containere. Der gikk den rundt med vann opp til magen, bløt og frossen. Sammen med den var det to kattunger til som desverre ikke hadde klart seg. De ble kastet i containeren for å dø….FRYKTELIG!

De tok den med til dyrlegen som konstanterte at det var en hankatt og at den var frisk og i god form, om enn veldig sulten. Dyrlegen sendte med de hjem kattemat, og den fikk masse kos og flyttet inn på vaskerommet hos oss. Jeg var på jobbreise, men de to unge kjøpte kattesand og varmet melk til den. Vi bestemte oss for at den ikke skulle flyttes i noen nye hjem, men få bo hos oss. Vi trener hver dag på at den skal bli vant med sine nye omgivelser. Den viser at den trives hos oss, for den klarte å hoppe ut på utsiden her en dag, og senere kom den til døren og ventet på  å komme inn.

Så nå er «Snekker Andersen» flyttet inn for godt.

2 thoughts on “Får jeg presentere

  1. Nej, hvor er han sød! Det er frygteligt, at folk kan finde på at kaste levende væsener i en container for at dø. Jeg fatter ikke, hvad der går gennem hovedet på sådanne mennesker!

  2. Hej!
    Genom mig vill Lotta (Jag och min kamera) tala om att hon fått datorhaveri och att hon kommer att vara tillbaka så fort hon fått ordning på sin dator.
    /Maria

Legg igjen en kommentar

