ABC runde 2

I ord og bilder

ABC runde 2 stor Hver fredag blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen ABCtema. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav. Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre. Hvor mange bilder eller hvor mye tekst du publiserer på egen blogg er opp til deg selv. Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatesle til å låne dem. Innlegget på bloggen din skal linkes til ABCtema, der vil du også finne flere som har vært med på bokstavleken .

I og med at julen nærmer seg med stormskritt, blir bloggen nedprioritert. Nå er det vasking og rydding, innkjøp av julegaver og siste innspurt på jobb. Denne helgen får vi besøk, så jeg vil ikke få kommentert og lest så mange blogger som jeg ønsker, og det blir en hurtigvariant av ABC’en på meg denne gangen. Dere får ha litt tålmodighet med meg.

M …. for mosegrodd

Nå begynner vel dere å lure på om det er meg det har grodd mose på. Vel det kan jo hende!

Men på mine turer, hvor jeg har med meg kameraet hender det at jeg tar bilder av forskjellige ting. ….. også mosekledde stein og fjell. Ha en flott uke alle sammen.

44 thoughts on “ABC runde 2

  1. Ja, det er jo sannelig en god del saker som skal ordnes før julen setter inn for fullt, så det er forståelig at bloggen blir noe nedprioritert – jeg kjenner meg igjen der🙂
    Bildene dine er kjempeflotte! Særlg liker jeg det første, fantastisk komposisjon!

  2. Flotte mosegrodde bilder! Grønt er skjønt …. her er alt bare hvitt for øyeblikket, bortsett fra de «tapre» vintergrønne som står fulle av snø og rimfrost! «Bare» 7 minus rundt husveggene i dag, så nå er det full fyr i både vedovnen og grua på kjøkkenet! Ha en trivelig førjulssøndag!

  3. Det første bildet er som tatt fra en eventyrfilm, kunne godt sett en liten skognisse der. Ellers syns jeg det var noe så utrolig flott med de bildene med vei på. Hvor starter den? og hvor går den? Noe å tenke på i vår vandring gjennom livet.Takk for kommentaern! God helg til deg og dine. -Margit-

  4. Hejsan, och tack för kommentaren. Ja de är riktigt,jag har fotat en hel del på semestern när jag var till min man. Han kommer från England fast vi bor i Sverige.

    Jättefina bilder du har på mossan, de är toppen.

  5. Sikker nogle flotte billeder du har taget, jeg kommer helt til at savne sommer og sol og gåturene i skoven. Der er ikke nemt at komme ind lige for tiden, vi har fået sne i Danmark og det fylder meget i vores hverdag.

  6. Åh, jag tycker mossa är så vackert! Så mjuk och en underbart grön färg. Jättefina bilder. Ja, det är mycket som ska hinnas med före jul så bloggeriet får stå tillbaka. Ha en bra vecka!

  7. SÅ fantastsisk mye mose:) Hadde ikke vært noe problem å finne noe å pynte med til jul der nei:) Kos deg med alle forberedelsene til jul:)

  8. Mose er bra i naturen, men ikke i min gressplen sier nå jeg. Håper du koser deg litt innimellom slagene med vasking, innkjøp og annet som står på din liste.
    Husk at det blir jul okkesom…så du trenger ikke slite deg ut.
    Ha en fin fin førjulshelg🙂

  9. Jag ler/smiler för mig själv för det kunde ha varit mina bilder! Jag älskar nämligen mossa och har också med mig kameran ut och tar kort på mossiga stenar och träd. Fint! /Anette

  10. Den som kunne ha det grønt og vakkert rundt seg igjen!
    Nydelige bilder, og spesielt i det første kan jeg drømme meg bort fra kulda utenfor vinduene mine.

    Ha en fortsatt fin førjulstid.. og ikke stress deg helt ut nå da.😉

Legg igjen en kommentar

