Sitatstafett

Petunia sier:

Reglene er som følger: Jeg sender stafettpinnen videre til noen blogger som jeg oppfordrer til å lage et lite innlegg med et sitat eller ordtak og med et bilde som illustrere dette ordtaket/sitatet. De som får stafettpinnen og tar oppfordringen, gir stafettpinnen videre til to nye personer. Alle som er med linker tilbake til dette innlegget her hvor jeg lager en oversikt over alle bidragene! Husk å gi meg beskjed når dere har postet et sitat innlegg!

Jeg har fått stafettpinnen fra Spiderdama .

Mitt Sitat/ordtak blir

Å falle som fluer

Det er alltid ett lys i den  andre enden av tunnelen

Gammel kjærlighet ruster ikke

Jeg sender utfordringen videre til Living next to me og Dortheivalo

2 thoughts on “Sitatstafett

  1. Kjempe bra valg!! Jeg likte speseielt den første. Den er tatt skikkelig på kornet!!!
    Takk for at du ble med og for å sende videre!!!

Legg igjen en kommentar

