Utmerkelse

Tenk så overraskende og koselig. Jeg har fått award av  Lappedamen. Hun har en flott blogg, og skriver litt om ting som opptar henne. Og serverer de lekreste retter nå i ABC i ord og bilder. Tusen takk for awarden, jeg er ydmyk og veldig stolt. Jeg skal skrive 7 ting om meg selv og jeg må gi den videre til 7 andre bloggere. Valget er nesten helt forferdelig, det er så mange blogger jeg leser med i.

  • Jeg er 44 år gammel.
  • Jeg elsket å ta bilder
  • Største hobbyen min er hekling.
  • Elsker dyr.
  • Er mormor (som noen sikkert har fått med seg)
  • Nyter stillheten og koser meg veldig i eget selskap.
  • Kjører motorsykkel .

Jeg vil gjerne gi denne utmerkelsen videre til:

Ta turen innom disse, de har noen utrolig koselige sider å lese.

3 thoughts on “Utmerkelse

Legg igjen en kommentar

