Macro Lovers no 13

Fritt val/Free choise

En deilig måte å få i seg C vitaminer.

15 thoughts on “Macro Lovers no 13

  1. Ja dette er deilig! Lekre bilder! Får i meg C – vitamin på denne måten hver dag.
    Og du! Beklager at jeg ikke har sett ditt skjønne bidrag til PORTRETT! Herlighet så nydelig! de strålende øynene! Du er kjempeheldig!
    -Margit-

  2. jätte bra macro bilder🙂
    om man har lite fantasi .. vilket jag har lite för mycket av ibland . kan man ju se att det är en gapande mun😉

  3. Ohhh så smaskit…
    Detta är något man behöver massor av nu så här fram på vårkanten innan solen görsitt.
    Underbart fotat
    Jag får nog ta mig en för jag blev riktigt sugen.
    Kramizzzz på dig / Lotta

  4. Åhh så smaskig och läskande den apelsinen ser ut!
    Mycket snyggt fotat!
    Ska gå och skala mig en sådan nu🙂
    Ha en fin tisdag!

Legg igjen en kommentar

