ABC runde 2

I ord og bilder

ABC runde 2 stor

Hver fredag blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen ABCtema. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav. Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre. Hvor mange bilder eller hvor mye tekst du publiserer på egen blogg er opp til deg selv. Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatesle til å låne dem. Innlegget på bloggen din skal linkes til ABCtema, der vil du også finne flere som har vært med på bokstavleken .

Det har vært så mye problemer med internettforbindelsen hjemme. Og nytt modem kommer ikke før senere denne uken. Så det jeg hadde planer om ble ikke noe av, men velger en lett oppgave denne gangen. Jeg beklager mye hvis jeg ikke klarer å innom bloggene til dere andre ABC’ere, men lover å ta det igjen. Ha en riktig god uke alle sammen!

Y …. for Yndig og Yngst

Hva er mer yndig for meg enn mitt barnebarn. Legger ut bilde av henne. Dette er også for at min yngste som er på rundtur i Asia, kan følge litt med tantebarnet sitt.

8 thoughts on “ABC runde 2

  1. Hei! Skjønner ikke at ikke jeg har vært innom og sett denne vidunderlige, yndige lille jenta! Så nydelig! så heldig du er som har noe så fint sammen med deg!
    -Margit-

Legg igjen en kommentar

